Spannend, spannend, spannend. Met maar liefst 18 (!) nominaties zaten we dit jaar weer op het puntje van onze stoel tijdens de awardshow van de Dutch Search Awards 2021. En niet zonder reden, want aan het einde van de dag brachten we 4 keer goud, 4 keer zilver en 4 keer brons mee naar huis. We wonnen in de categorieën Beste PPC low budget campagne, Beste video campagne en Beste user generated content campagne en als kers op de taart werd onze eigen Ties van Strien gekroond tot Beste advertising consultant. Dit prachtige resultaat is natuurlijk allemaal te danken aan de fijne samenwerkingen met onze klanten en specialisten. Happy en ontzettend trots zijn we!
Naast deze mooie eerste plaatsen zijn we ook nog in de prijzen gevallen met 4 keer zilver en 4 keer brons in verschillende categorieën. En, als dat nog niet mooi genoeg is, zijn ook onze vrienden van Evoworks op de derde plaats geëindigd voor de Beste e-mailmarketing campagne!
Bekijk hier de toevoegingen aan onze prijzenkast – 18 nominaties & 12 prijzen
- ‘Beste PPC B2B campagne’
Fixami
- ‘Beste PPC B2C campagne’
Golden Naturals
- ‘Beste PPC low budget campagne’
Industrieel klimmen 🥇
- ‘Beste SEO B2C campagne’
Bos Men Shop 🥈
- ‘Beste social advertising campagne’
1. Warner Music Benelux 🥈
2. BBQuality 🥉
3. A-Z Barbecue Service
- ‘Beste video campagne’
1. Luxaflex® 🥇
2. A-Z Barbecue Service 🥈
- ‘Beste internationale campagne’
Voltes 🥉
- Beste gebruik van data’
Warner Music Benelux
- ‘Beste CRO campagne’
A-Z Barbecue Service 🥉
- ‘Beste gebruik van personalisatie’
Luxaflex®
- ‘Beste full funnel campagne’
Luxaflex® 🥉
- ‘Beste user generated content campagne’
Shimano 🥇
- ‘Beste agency (large)’
Happy Horizon 🥈
- ‘Beste advertising consultant’
Ties van Strien 🥇