image description

Brain & Borrel: AdWords campagnes

Update: de inschrijving voor de Brain & Borrel is inmiddels gesloten, inschrijven is niet meer mogelijk! 

Happy Idiots organiseert donderdagavond 1 december een gratis Brain & Borrel voor iedereen die meer wil weten over strategie & optimalisatie van AdWords campagnes. Een gezellige en informele bijeenkomst op ons kantoor waarbij we je iets willen leren, maar vooral ook met elkaar van gedachten willen wisselen.

Wat komt er aan bod? Onze SEA-specialist Sander Gielen vertelt hoe een SEA strategie tot stand komt en hoe de implementatie en optimalisatie vervolgens verloopt. Verwacht geen technische details, maar vooral een richtlijn waarmee je de belangrijkste vragen omtrent SEA voor je eigen situatie kunt beantwoorden!

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is er allemaal mogelijk met SEA?
  • Waarom en wanneer zet je welke onderdelen van SEA in?
  • Strategiebepaling aan de hand van het See-Think-Do-Care model.
  • Startup van de campagnes.
  • Het belang van tijd en data.
  • Waarom en hoe optimaliseer je je campagnes?

De opzet van deze avond is als volgt:

19.00u          Inloop en ontvangst met een hapje & drankje
19.30u          Presentatie
20.15u          Einde presentatie: tijd voor een vraag & antwoord rondje
20.30u         Borrel en de gelegenheid om met elkaar in gesprek te gaan

We willen het graag klein houden, daarom zijn er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Schrijf jezelf dus snel in! Je inschrijving is definitief wanneer je van ons een bevestiging ontvangt. We sturen dan meteen een routebeschrijving mee. Hopelijk tot donderdagavond 1 december!

We are part of Happy Horizon