zoeken
+31(0) 40 304 0070bel ons
Contactmail ons
menu

Case: TafelzeilOnline

Terug naar alle cases

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Daag ons uit!
Daag ons uit!
  1. Home
  2. Klantcases
  3. TafelzeilOnline

Een goed tafelzeil om jouw mooie tafel te beschermen. Dat vind je bij Tafelzeilonline.com. Je kiest uit maar liefst 600 verschillende designs van diverse topmerken – van Lola tot Kitsch Kitchen – voor binnen en buiten. Vrijwel iedereen vindt daardoor bij Tafelzeilonline.com een tafelzeil dat zowel qua vorm, maat en uitstraling past bij het interieur.

Resultaten

  • Het aantal sessies is met 48,09% is gestegen
  • De opbrengst steeg met maar liefst 47,74%
  • En ook met het aantal transacties gaat het goed: een stijging van 39,51%!

Profiteer van onze kennis

Alles over onze case voor TafelzeilOnline

De klantvraag

De afgelopen jaren heeft TafelzeilOnline veel geïnvesteerd in de organisatie. Ze zijn nu klaar voor de volgende stap. De wens daarbij was om de website nog actiever in te zetten als conversiekanaal en omzetgenerator. Daarnaast wilde TafelzeilOnline meer ‘awareness & rumour’ creëren rondom haar merk.

De strategie

Gezien de vraagstelling besloten wij de focus allereerst te leggen op de See- en Think-fase. In deze fases wordt de klant zich bewust van (en gaat oriënteren naar) de producten van TafelzeilOnline. Daarmee trek je ook de belangstelling van een doelgroep die (nog) niet bewust bezig is met een dergelijk product.

Uiteindelijk draait het natuurlijk om conversieRetargeting werd ingezet om eerdere (nog niet geconverteerde) bezoekers van de website op te sporen en te heractiveren met de juiste boodschap. Natuurlijk op het juiste moment en op het juiste apparaat.

Het resultaat

De strategie en inzet van bovenstaande kanalen bleek al snel vruchten af te werpen. Wanneer we data vergelijken van bepaalde periodes dit jaar, vergeleken met dezelfde periodes in het jaar daarvoor, dan kunnen we concluderen dat:

  • Het aantal sessies is met 48,09% is gestegen
  • De opbrengst steeg met maar liefst 47,74%
  • En ook met het aantal transacties gaat het goed: een stijging van 39,51%!

Vragen over deze case of een andere case?

Neem contact op met Bart van de Laak!
E-mail:Telefoon:
bartvandelaak@happyidiots.nl+31(0) 40 304 0070
Neem contact met ons op
Bart van de LaakOnline marketing consultant

Blog

Relevant blog posts

Welke advertentieonderdelen zijn er?

26 november 2019

Daag jij ons uit voor je volgende project?

Daag ons nu uit!

Op de hoogte blijven van het laatste online nieuws?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.