image description

Call Tracking

De interactie tussen online en offline gedrag wordt belangrijker en neemt ook steeds meer toe. Bijvoorbeeld: een klant zoekt online informatie over een bepaald product, maar informeert telefonisch verder en gaat dan weer online over tot aankoop. Geen uitzonderlijke situatie. Wist u dat maar liefst 70% van de bestellingen in de B2B markt telefonisch worden gedaan? Heel belangrijk dus om te weten waar die telefonische bestellingen vandaan komen en wat ze opleveren. Kortom: tijd om te starten met Call Tracking! Call Tracking uitbesteden kan bij Happy Idiots, wij passen het inmiddels voor vele klanten toe.
Call tracking

Call Tracking door Happy Idiots

U bent misschien al bekend met Web Analytics. Dit verschaft u veel waardevolle inzichten. U mist echter nog informatie over het telefonische kanaal? De specialisten van Happy Idiots zorgen er, met behulp van professionele Call Tracking software, voor dat de ROI van iedere marketingactiviteit inzichtelijk wordt. Pas wanneer u een compleet overzicht heeft kunnen er juiste strategische beslissingen gemaakt worden. Essentiële vragen die middels Call Tracking beantwoord kunnen worden, zijn onder andere:

  • Waar komen mijn telefoontjes vandaan?
  • Welke on- en offline kanalen hebben tot conversie geleid?
  • Welke zoekwoorden hebben tot een telefonische bestelling geleid?
  • Wat is de ROI van mijn offline kanalen?
  • Hoe waardevol is mijn telefonische kanaal ten opzichte van andere on- en offline kanalen?

Om precies te zijn: wat voor rol speelt telefonie in het aankoopproces – ook wel de ‘customer journey’ van mijn klanten?

Onze vakmensen weten de opgedane informatie vervolgens op de juiste manier te interpreteren en te beoordelen en zullen deze vervolgens inzetten om uw campagnes optimaal in te richten. Call Tracking diensten zijn daarmee een verstandige en eigenlijk onmisbare aanvulling op uw bestaande Google Adwords-, affiliate– en/of conversie optimalisatie activiteiten.

Call Tracking implementeren

Schakelt u Happy Idiots in om uw Call Tracking te beheren, dan zullen onze specialisten uw campagnes – aan de hand van continu monitoring en tests –  voortdurend bijschaven en optimaliseren. U kunt u dus volledig op uw core business focussen. Dat betekent overigens niet dat u niet op de hoogte bent van het reilen en zeilen van uw campagnes. Gedetailleerde rapportages geven u inzicht in onze werkzaamheden en het geleverde resultaat.

Wilt u meer weten over Call Tracking van Happy Idiots en heeft u interesse in een vrijblijvend kennismakingsgesprek? Neem dan contact op met Joost Engel via 040 30 400 72 of stuur een e-mail naar joost@happyidiots.nl.

Vrijblijvend offerte aanvragen?

We are part of Happy Horizon