- Home
- Adventskalender
De Rolf Groep Adventskalender
Over de case
Merry Christmas met De Rolf Groep! Zij zijn een totaalleverancier voor kinderopvang en onderwijs. Zij zochten naar een uitdagende manier om customer engagement uit te lokken en zo de eindejaarsverkopen te stimuleren. Bij Happy Idiots bruisen we van de ideeën: De Rolf Groep Adventkalender is geboren.
Hoe werkt de game?
Als volgt: Iedere maandag in december worden er digitale vakjes open gekrast. Deze zitten vol met willekeurige prijzen. Van leuke (en kleine) prijzen tot gigantische kortingen. Altijd prijs dus! De ware kerstgedachte. Elke vrijdag volgt er een reminder. De vakjes zijn maar 1 week beschikbaar. Er is dus gebruikt gemaakt van het FOMO-principe (fear of missing out).
Via de website, socical media en e-mail nieuwsbrieven worden de leads uitgenodigd om deel te nemen. Deze gamification-techniek zorgt ervoor dat de trouwe groep klanten op een interactieve manier wordt bedankt voor hun loyaliteit.