zoeken
+31(0) 40 304 0070bel ons
Contactmail ons
menu
  1. Home
  2. Giftbox

Girlscene Giftbox

Over de case


Girlscene is de grootste online meiden en jonge vrouwen community in Nederland. Ze richten zich op fashion, beauty en lifestyle. De vraag: Meer traffic naar de website. Een grotere email database. En een verbeterde engagement op de mailings. 

Hiervoor hebben we een samenwerking opgezet tussen Girlscene, Lucardi, Sacha en Pink Gellak. De bedrijven hebben dezelfde doelgroep. Maar verkopen andere producten. Zodoende kunnen ze gebruik maken van een ieders netwerk, zonder in elkaars vijver te vissen. 

Hoe werkt de game?

Als onderdeel van de campagne heeft Happy Idiots een online giftbox ontwikkeld. Deze is onder de aandacht gebracht door middel van Social Advertising. Na het zien van de advertentie landt de klant op de speciaal ontwikkelde landingspagina. De lead opent de box en er springen allerlei cadeautjes uit van de aangesloten merken. Na deelname is er automatisch een prijzenmail verstuurd, waarin hij/zij een voucher voor een aankoop ontvangt. Dit kan resulteren in een nieuwe – of herhaalaankoop.

Het resultaat in cijfers

In 8 weken hebben zijn er 8.694 nieuwsbriefinschrijvingen gegenereerd voor een kostprijs van €0,11 per lead! We kunnen spreken van een succesvolle en kostenefficiënte campagne dus.

Meer informatie!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Verzend

Op de hoogte blijven van het laatste online nieuws?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.