zoeken
+31(0) 40 304 0070bel ons
Contactmail ons
menu
  1. Home
  2. Online kraskaart

Pets Place & Center Parcs Online kraskaart

Over de case

Samen met Pets Place en Centerparcs heeft Happy Idiots een online kraskaart opgezet. Deze gamification tool is gepromoot via de sociale kanalen van beide opdrachtgevers. Zodoende is er gebruik gemaakt van elkaars bereik. Doelstelling: Het verrijken van de klantdata met: Naam, geslacht, geboortedatum, nieuwsbrief opt-in en type huisdier. De data gebruikt Pets Place om in de toekomst relevanter en gerichter te communiceren via e-mail marketing, Google Ads en social advertising.

Hoe werkt de game?

De deelnemer landt op een speciaal ontwikkelde landingspagina voorzien van de kraskaart. Deze is gepromoot door middel van social advertising. Eerst krast de lead alle vakjes open. 3 dezelfde symbolen? Hoppa, prijs! De hoofdprijzen zijn : €250,- shoptegoed van Pets Place. Een gratis verblijf in een VIP cottage bij Center Parcs. Of een Sensa E-Bike. Geen van deze prijzen gewonnen? De deelnemer heeft altijd prijs in de vorm van een kortingsbon. Zowel te verzilveren bij Center Parcs en in de fysieke winkels van Pets Place.

Het resultaat in cijfers

Gedurende een looptijd van 5 weken hebben we met de advertenties op socials maar liefst 562.485 unieke personen bereikt.  Meer dan een half miljoen dus! Dit gigantische aantal personen is verantwoordelijk voor 48.015 clicks naar de landingspagina. Waar uiteindelijk 14.729 deelnemers hun gegevens achterlieten. Dit betekent dus bijna 15.000 nieuwsbrief opt-ins in 5 weken.

Meer informatie!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Verzend

Op de hoogte blijven van het laatste online nieuws?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.