- Home
- Rad van Fortuin
Sacha Rad van Fortuin
Over de case
Sacha wil graag de nieuwsbrief database vergroten om meer mensen te bereiken die geïnteresseerd zijn in fashion. Happy Idiots zet een Gamification tool in. Genaamd: Het Rad van Fortuin. Een leuke en vermakelijke activatiecampagne.
Hoe werkt het?
De deelnemer kan door aan het rad te draaien kans maken op €250 shoptegoed, gratis schoenen of een korting. Na draaien ziet de deelnemer direct wat hij/zij gewonnen heeft. Iedere deelnemers ontvangt altijd een prijs in vorm van een korting. Hiermee stimuleren we een (herhaal)aankoop.
Het resultaat in cijfers
De actie wordt gepromoot via de social kanalen van Sacha. Hiermee bereiken we in 6 weken 328.510 personen, waarvan zo’n 10% heeft doorgeklikt naar de actiesite. Hiervan hebben ruim 9.400 deelnemers ook een nieuwsbrief opt-in achtergelaten. Een groot succes dus!