zoeken
+31(0) 40 304 0070bel ons
Contactmail ons
menu
  1. Home
  2. Rad van Fortuin

Sacha Rad van Fortuin

Over de case

Sacha wil graag de nieuwsbrief database vergroten om meer mensen te bereiken die geïnteresseerd zijn in fashion. Happy Idiots zet een Gamification tool in. Genaamd: Het Rad van Fortuin. Een leuke en vermakelijke activatiecampagne.

Hoe werkt het?

De deelnemer kan door aan het rad te draaien kans maken op €250 shoptegoed, gratis schoenen of een korting. Na draaien ziet de deelnemer direct wat hij/zij gewonnen heeft.  Iedere deelnemers ontvangt altijd een prijs in vorm van een korting. Hiermee stimuleren we een (herhaal)aankoop.

Het resultaat in cijfers

De actie wordt gepromoot via de social kanalen van Sacha. Hiermee bereiken we in 6 weken 328.510 personen, waarvan zo’n 10% heeft doorgeklikt naar de actiesite. Hiervan hebben ruim 9.400 deelnemers ook een nieuwsbrief opt-in achtergelaten. Een groot succes dus!

Meer informatie!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Verzend

Op de hoogte blijven van het laatste online nieuws?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.