zoeken
+31(0) 40 304 0070bel ons
Contactmail ons
menu
  1. Home
  2. Rad van Fortuin

Sacha en NA-KD Rad van Fortuin

Over de case

Sacha en NA-KD zijn beide fashion bedrijven die in dezelfde doelgroep opereren. Het verschil: De een verkoopt schoenen, de andere kleren. Hierdoor versterken zij elkaar. Geen outfit compleet zonder een mooie sneaker. Of vice versa natuurlijk. Door samen te werken kunnen de merken hun bereik verdubbelen. Extraatje: De kosten delen.Het doel: De lead activeren.

Hoe werkt het?

Happy Idiots zet een Gamification tool in. Genaamd: Het Rad van Fortuin. Een leuke en vermakelijke activatiecampagne waarbij de deelnemer aan het rad kan draaien en direct kan zien wat hij/zij heeft gewonnen. Je hebt namelijk altijd prijs. Hiermee stimuleren we een (herhaal)aankoop.

Het resultaat in cijfers

De actie is gepromoot via de kanalen van zowel Sacha als NA-KD. In 6 weken zijn er ruim 360.000 personen bereikt, waarvan 10% heeft doorgeklikt naar de actiesite. Van dit aantal hebben 30.000 deelnemers ook een nieuwsbrief op-tin achtergelaten voor beide bedrijven. Een groot en happy succes dus!

Meer informatie!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Verzend

Op de hoogte blijven van het laatste online nieuws?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.