Happy Idiots verzorgt affiliate marketing campagne voor Woonexpress (DMG meubelen)

15 september 2013

Happy Idiots managet vanaf 1 augustus de affiliate marketing campagnes van Woonexpress, het grootste Nederlandse woonwarenhuis en onderdeel van DMG meubelen. De affiliate marketing campagnes van Woonexpress zijn ondergebracht bij Zanox en Daisycon en zullen onder de vlag van deze netweken verder uitbreiden.

Kwalitatieve publishers
Doelstelling van Happy Idiots is met name het uitbreiden van de kwalitatieve publishers, aldus Tomas Nijssen, affiliate specialist bij Happy Idiots. Publishers die daadwerkelijk een duidelijke bijdrage hebben in het oriëntatieproces van de klant en die deze ook overtuigen om een aankoop te doen bij Woonexpress. Uit ervaring met de meubelbranche weten we goed hoe het oriëntatieproces van de klant in elkaar zit en hoe affiliate marketing hierin een belangrijke bijdrage kan leveren.

Happy Idiots managet vanaf  1 augustus de affiliate marketing campagnes van Woonexpress, het grootste Nederlandse woonwarenhuis en onderdeel van DMG meubelen. De affiliate marketing campagnes van Woonexpress zijn ondergebracht bij Zanox en Daisycon en zullen onder de vlag van deze netweken verder uitbreiden.

Kwalitatieve publishers

Doelstelling van Happy Idiots is met name het uitbreiden van de kwalitatieve publishers, aldus Tomas Nijssen, affiliate specialist bij Happy Idiots. Publishers die daadwerkelijk een duidelijke bijdrage hebben in het oriëntatieproces van de klant en die deze ook overtuigen om een aankoop te doen bij Woonexpress. Uit ervaring met de meubelbranche weten we goed hoe het oriëntatieproces van de klant in elkaar zit en hoe affiliate marketing hierin een belangrijke bijdrage kan leveren.

Actief campagne beleid

We voeren een actief campagne beleid met duidelijke campagne kalenders voor de publishers. Op deze manier vergroten we het succes en leveren we een continu prestatie met een campagne die ook continu wordt uitgebreid. Uiteraard worden de kalenders afgestemd op landelijke campagnes van Woonexpress, om zo voor de consumenten een uniforme boodschap en uitstraling te behouden.

Ambitie

De ambitie van Woonexpress is om online verder te groeien en het marktaandeel ook verder uit te breiden. Affiliate marketing, maar ook vergelijkingswebsites als beslist.nl, gaan hier een belangrijke bijdrage aan leveren. Of de klant nu online koopt of in een van de vele winkels van Woonexpress, het oriënteren begint nagenoeg altijd online.

Woonexpress

Woonexpress is het grootste Nederlandse woonwarenhuis en onderdeel van de DMG groep. Met een 6 tal winkels verspreid door heel Nederland biedt de formule een landelijke dekking. Met een breed assortiment, variërend van designbanken tot volledige kinderkamers, kan Woonexpress met recht een complete woonformule genoemd worden.

Plaats een Reactie

We are part of Happy Horizon