- Home
- Werkwijze
Wij zijn gespecialiseerd in online marketing in de volle breedte. Daarom bestaat ons team uit 132 Happy Idiots, allemaal met hun eigen specialisme. SEA, SEO, CRO, social, display, content: het is allemaal vertegenwoordigd. Wij leveren geen losse kanalen, maar strategische totaaloplossingen. Daarom zit altijd een projectmanager aan het stuur om het overzicht te bewaken.
Succes in 5 stappen
Onze werkwijze
Stap 1: onderzoek
Geen strategie zonder onderzoek. Dus daar beginnen we mee. Met een 0-meting brengen we in kaart waar je nu staat. En, ook belangrijk, hoe je concurrentie het doet. Ook zetten we de customer journey van je doelgroep op papier zodat we weten waar én hoe we raakschieten.
Stap 2: strategie & planning
Een cocktail van kanalen. De juiste hoeveelheid van elk ingrediënt, wat allemaal bijdraagt aan de verrassende smaak. En een parapluutje van creativiteit om het af te maken. Zo mag je een strategie zien. Daarbij houden we doelstellingen, KPI’s en planning scherp in de gaten.
Stap 3: implementatie
Is alles perfect naar wens? Dan lanceren we de campagnes. Ready for take-off… 3, 2, 1, GO! Maar de koers kan altijd gewijzigd worden. Testen, testen, testen en aanscherpen en verbeteren. Dat brengt jou uiteindelijk het verste.
Stap 4: management & optimalisatie
Onze specialisten nemen jouw campagnes dagelijks onder de loep, waar nodig sturen ze bij. Dat noemen we optimalisatie.
Stap 5: rapportage
Fijn als je tijdens de reis ziet waar je heengaat, toch? Dat is wel zo geruststellend. Daarom brengen we je elke maand op de hoogte van de resultaten met een rapportage. Duidelijker kan niet! Just sit back and relax.
Elkaar goed leren kennen
Ons intakeproces
Elkaar écht leren kennen
Een goede samenwerking zorgt voor het beste resultaat. Dat is geen rocket science, toch? Daarom vinden we het belangrijk dat iedere specialist die met jullie merk te maken krijgt, het juiste gevoel heeft bij het DNA en de opdracht. Dus stellen we jullie graag aan elkaar voor in een kick-off. Zo leren jullie meteen het team kennen en bespreek je de laatste details direct met de specialisten.
Contactmoment 1: Kick-off
Uiterlijk 2 weken voordat we starten met de opdracht komen we bij elkaar voor een kick-off. Na een voorstelrondje gaan we in op de details van de opdracht. De specialisten krijgen zo de kans om specifiek in te gaan om onderwerpen die voor hun specialisme interessant zijn.
Contactmoment 2: Start
Als de specialisten op de afgesproken startdatum voor jullie aan de slag gaan, krijg je van ons een seintje.
Contactmoment 3: Update
Nadat de eerste werkzaamheden klaar zijn, ga je met jouw projectmanager aan tafel. Of we bellen of mailen even. Samen bespreken we de afgeronde zaken, wat er nog gedaan kan worden en eventuele hobbels op de weg.
Contactmoment 4: Evaluatie
Zijn de resultaten binnen? Dan gaan we evalueren! Jouw projectmanager praat je bij over de eerste resultaten met een heldere analyse en rapportage. Dan bespreken we meteen of er ruimte is voor aanpassingen.