- Home
- Specialismes
- Affiliate marketing
- Feedmanagement/optimalisatie
Feedmanagement is een technische manier om productinformatie te organiseren. Het doel? Meer bereik genereren met jouw productassortiment. Er zijn steeds meer kanalen die een productfeed vereisen en elk kanaal – zoals Google Shopping, Bol.com, Amazon en Beslist – heeft daarvoor eigen specificaties. Onze specialisten optimaliseren het exportbestand van jouw productdatabase, zodat deze perfect aansluit bij de vereisten van het kanaal waarop je actief wilt zijn. Dit zorgt voor een optimaal resultaat!
De voordelen van feedmanagement
Eenvoudige plaatsing van producten
Geoptimaliseerde productinformatie
Meer bereik voor je assortiment
Profiteer van onze kennis
Alles over feedmanagement
Feedmanagementtool
Wij werken met de tool ‘Channable’ om jouw productfeeds te optimaliseren. Met deze tool is het mogelijk om met één basisfeed verschillende feeds te maken. Met Channable kunnen we productinformatie aanvullen en optimaliseren en producten filteren om betere resultaten te behalen.
Data-optimalisatie
Eventuele fouten in de feed kunnen met Channable worden opgelost. Daarnaast kunnen we data creëren door verschillende waardes met elkaar te combineren.
Waarom is feedmanagement belangrijk?
Met goed feedmanagement is bijna alles mogelijk. Zo kunnen we producten met een minder hoge marge uitsluiten in de productfeed, automatische CPC-biedingen toepassen op basis van de beschikbare voorraad of focussen op goed presterende producten. Via feedmanager Channable bereiken wij meer dan 1.000 vergelijkingswebsites, affiliate netwerken en marktplaatsen.
Hoe werkt feedmanagement?
Onze affiliate specialisten optimaliseren en verrijken jouw productfeed continu en monitoren de resultaten van verschillende kanalen. Daarnaast gaan wij regelmatig in gesprek met de kanalen waar de producten op staan. Op basis van deze gegevens wordt de productfeed verder geoptimaliseerd.