- Home
- Specialismes
- Affiliate marketing
- Vergelijkers adverteren
Vergelijkingswebsites spelen een belangrijke rol in de Think-fase van de customer journey. In deze fase overweegt de consument een bepaald product aan te schaffen. Vergelijkingswebsites zijn in deze fase onmisbaar, omdat consumenten zich vaak via deze partijen oriënteren. Er zijn 2 soorten vergelijkingswebsites: algemene vergelijkers (zoals Beslist, Vergelijk en Kieskeurig) en categorie-gerelateerde vergelijkers (zoals Fashionchick.nl en Stylelounge). Al deze partijen werken met een productfeed en een afrekenmodel op basis van CPC of CPS. Vergelijkers zijn een ideaal hulpmiddel als je je producten extra onder de aandacht wil brengen, zeker wanneer je een goed prijsbeleid hanteert. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Kom dan eens langs voor een kopje koffie en een goed gesprek.
De voordelen van adverteren op vergelijkers
Groot bereik
Betaal alleen voor kliks naar je website
Snelle koppeling mogelijk
Profiteer van onze kennis
Alles over adverteren op vergelijkers
Vergelijkers meet Google Shopping
Vergelijkers hebben sinds 2018 de mogelijkheid gekregen om te adverteren in het Google Shopping-format. De zogenaamde Comparison Shopping Services (CSS) is een partnerprogramma voor vergelijkingswebsites. Vanwege de (financiële) voordelen van dit programma is het aanbod van CSS-partners ondertussen supergroot. Wij zijn CSS-partner waardoor we optimaal gebruik kunnen maken van deze voordelen. Wij zijn vanaf het eerste moment betrokken bij deze ontwikkeling, zodat we je optimaal kunnen ondersteunen in dit proces.
Adverteren op vergelijkingswebsites
Een productfeed is vereist om te kunnen adverteren op een vergelijkingswebsite. Daarnaast vereist iedere vergelijkingswebsite andere productinformatie. Door het gebruik van een online tool kun je gemakkelijk productinformatie aanvullen en optimaliseren en je producten filteren om zo betere resultaten te behalen op iedere vergelijkingswebsite. Wij sturen de geoptimaliseerde productinformatie vervolgens door naar de door jou gekozen exportkanalen. Naast het optimaliseren van de productinformatie hebben wij wekelijks contact met de vergelijkingspartijen, zodat de campagnes altijd up-to-date zijn. Zo worden nieuwe mogelijkheden of kansen snel opgepakt en doorgevoerd.