- Home
- Specialismes
- Data & analytics
Data is vaak het startpunt van een gesprek. Het vormt namelijk altijd de input voor de tools waarmee we werken. Is er data beschikbaar? Wat voor data is dat dan precies? Is de data gestructureerd? En met welke KPI’s gaan we aan de slag? Dat is in principe niks meer of minder dan een groot overzicht van gegevens. De toepassing hiervan wordt voornamelijk gedaan met behulp van analytics-oplossingen.
De voordelen van digital analytics
Ontdek belangrijke patronen
Verkrijg inzichten over prestaties
Optimaliseer processen
Profiteer van onze kennis
Alles over data & analytics
Wat kunnen digital analytics je brengen?
Analytics is het ontdekken, interpreteren en uiteindelijk communiceren van betekenisvolle patronen in data. Door digital (web)analytics zijn we in staat om data te vormen om inzichten te krijgen over de prestaties van campagnes, online consumentengedrag en behaalde doelen. Zo meten we bijvoorbeeld de advertising ROI door per klant, campagne of domein. Deze inzichten vormen het fundament om te optimaliseren op vooraf bepaalde KPI’s en knopen door te hakken die beslissend zijn voor jouw operationele proces.