Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Display advertising

Terug naar alle specialismes

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Home Specialismes Display advertising

Je merk een boost geven in naamsbekendheid? Je primaire doelgroep kennis laten maken met je product of dienst? Of niet-geconverteerd verkeer opnieuw opvolgen? Wij helpen je hierbij: met de inzet van video-, dynamische- en/of rich media banners bereiken we gebruikers in verschillende fases van de customer journey en optimaliseren we op verschillende KPI’s.

De voordelen van display advertising

  • Creëert zichtbaarheid in elke fase van de customer journey
  • Geeft een boost in naamsbekendheid
  • Gerichte targeting

Profiteer van onze kennis

Alles over display advertising

Belangrijke strategische keuzes

De opzet en het succesvol uitrollen van een displaycampagne hangt af van je doelstellingen en jouw online marketingstrategie, display advertising kan een rol spelen in zowel de See- en Think-fase als de Do-fase. Met jouw doelstellingen in ons achterhoofd adviseren we je over een strategie en overleggen we tegen welke voorwaarden advertentieruimte ingekocht gaat worden. Dit kan bijvoorbeeld op basis van Cost Per Click (CPC), Cost Per Mille (CPM) of fixed pricing. Want, alleen met een duidelijke en ijzersterke strategie en vooraf gedefinieerde targets kunnen wij jouw display campagne tot een hoogtepunt brengen.

Happy’s displaywerkwijze

Door de inzet van video-, dynamische- en rich media banners brengen onze specialisten je website onder de aandacht bij de doelgroep. Hoe? Door gebruik te maken van het Demand Side Platform (DSP) Adform. Door middel van Real-time bidding (RTB) – een veilingsysteem – kopen we advertentieruimte in en door de inzet van Adform hebben we toegang tot honderden premium internationale publishers. Maar, we kunnen daarnaast ook een directe deal aangaan. We zetten dan een native campagne op waarbij slimme algoritmes bepalen wie op welke tijd en op welke plek een banner te zien krijgt. Daarnaast kunnen we jouw campagne ook via Digital Out of Home (DOOH) draaien: je online banner wordt dan vertoond op offline schermen, zoals op metrostations, vliegvelden of in winkelcentra.

Een goede lay-out voor het beste resultaat

Of een potentiële klant wel of niet doorklikt bij het zien van je banner is voor 70% afhankelijk van de creatie. Laat onze specialisten nou net een bak aan ervaring hebben als het aankomt op de creatie van displaymateriaal. Daarnaast zijn ze continu bezig met het testen en optimaliseren van gecreëerde banners. Maar, display advertising bestaat uit meer dan alleen maar de inkoop van impressies en het creëren van het juiste bannermateriaal. Vooraf bepalen we namelijk eerst hoe de funnel wordt gevuld en we werken met het prospecting- en retargetingprincipe.

Prospecting voor brand exposure en nieuw verkeer

We benaderen de doelgroep met op maat gemaakte banners aan de hand van specifieke targeting. Zo kunnen we bijvoorbeeld adverteren op branche-gerelateerde websites, maar kunnen we ook targeten op demografische en geografische gegevens of op interesse en locatie. De benaderde mensen hebben je website nog niet eerder bezocht, maar zijn misschien wel geïnteresseerd in je producten en/of diensten. Dat zorgt niet alleen voor brand exposure, maar ook voor groei in nieuw verkeer en waarschijnlijk zelfs conversies. KPI’s kunnen betrekking hebben op het aantal weergaven en het viewability-percentage.

Retargeting voor extra conversies en leads

Met retargeting benaderen we mensen die je website al eerder hebben bezocht en geïnteresseerd zijn in één of meerdere van je producten en/of diensten. Deze doelgroep heeft misschien net dat extra duwtje in de rug nodig om alsnog te converteren. De banners zijn daarom specifiek gericht op het eerdere zoekgedrag van de consument en bevatten een tweede boodschap. Met vaak groei in conversies en/of leads als bijbehorende KPI’s.

Retargeting

Onze experts

Gecertificeerde display specialisten

Dit kunnen we voor je doen

De onderdelen van display advertising

Meer weten over display advertising

Neem contact op met Joost Engel!
Joost Engel
Joost Engel Commercieel manager

Daag jij ons uit voor je volgende project?

Daag ons nu uit!