zoeken
+31(0) 40 304 0070bel ons
Contactmail ons
menu

Native advertising

Terug naar alle specialismes

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Daag ons uit!
Daag ons uit!
  1. Home
  2. Specialismes
  3. Display advertising
  4. Native advertising

Het laatste wat je wil is dat je advertentie de bezoekerservaring van een platform verandert, omdat ‘ie uit de toon valt en niet past binnen de stijl of de pagina. Maar hoe zorg je er dan voor dat je advertentie opgaat in het geheel of misschien zelfs als oplossing dient? Meet native advertising! Hiermee sluit je je advertentie(s) naadloos aan op het platform waarop ze worden vertoond. Native advertenties kenmerken zich door een afbeelding-titel-content format. Dit format zorgt ervoor dat je advertentie beter opgaat in het geheel en hiermee onderscheidt het zich van een traditionele banner.

De voordelen van native advertising

  • Je advertentie sluit aan op de behoefte van de bezoeker en trekt hierdoor aandacht Je advertentie sluit aan op de behoefte van de bezoeker en trekt hierdoor aandacht
  • Native ads hebben een hogere attentiewaarde dan standaard bannersNative ads hebben een hogere attentiewaarde dan standaard banners
  • Inzetbaar in de see- en thinkfase Inzetbaar in de see- en thinkfase
  • Geschikt voor zichtbaarheid en betrokkenheid, maar ook voor een groei in websiteverkeerGeschikt voor zichtbaarheid en betrokkenheid, maar ook voor een groei in websiteverkeer

Display advertising

Profiteer van onze kennis

Alles over native advertising

Doelstellingen

Native advertising kun je inzetten bij zowel branding- als performancecampagnes. Een primaire doelstelling is viewability, maar je doel kan ook een groei in websiteverkeer of leads zijn. Native advertising is ook dan een ideale (aanvullende) displaymogelijkheid.

Targeting

Door het algoritme ziet alleen een relevante doelgroep je advertenties. Daarnaast worden je advertenties contextueel uitgeleverd aan de hand van gebruikersgedrag en contentconsumptie. Uiteraard zorgen wij ervoor dat alle advertenties getoond worden op premium displaydomeinen.

Inhoud

Bij native advertising testen we altijd meerdere afbeeldingen en headlines ter optimalisatie van je campagne: een goede afbeelding zegt namelijk meer dan 1000 woorden. We denken dan ook met alle plezier met je mee over de inhoud van je materiaal.

Meten = weten

Door onze partnerdashboards is de inzet van je native advertising direct meetbaar. We maken inzichtelijk hoe vaak je advertentie is bekeken, maar ook wat het interactieratio is en welke doelen zijn behaald.

Onze experts

Gecertificeerde displayspecialisten

Sven van Nobelen

Social & display specialist

Dit kunnen we voor je doen

De onderdelen van display advertising

Meer weten over native advertising?

Neem contact op met Adriënne van Liempd!
E-mail:Telefoon:
adrienne@happyidiots.nl+31(0) 40 304 0070
Neem contact met ons op
Adriënne van LiempdSocial & display specialist

Blog

Relevant blog posts

13 nominaties bij de Dutch Search Awards

21 november 2019

Daag jij ons uit voor je volgende project?

Daag ons nu uit!

Op de hoogte blijven van het laatste online nieuws?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.