Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Het laatste wat je wil is dat je advertentie de bezoekerservaring van een platform verandert, omdat ‘ie uit de toon valt en niet past binnen de stijl of de pagina. Maar hoe zorg je er dan voor dat je advertentie opgaat in het geheel of misschien zelfs als oplossing dient? Meet native advertising! Hiermee sluit je je advertentie(s) naadloos aan op het platform waarop ze worden vertoond. Native advertenties kenmerken zich door een afbeelding-titel-content format. Dit format zorgt ervoor dat je advertentie beter opgaat in het geheel en hiermee onderscheidt het zich van een traditionele banner.

De voordelen van native advertising

  • Je advertentie sluit aan op de behoefte van de bezoeker en trekt hierdoor aandacht
  • Native ads hebben een hogere attentiewaarde dan standaard banners
  • Inzetbaar in de see- en thinkfase
  • Geschikt voor zichtbaarheid en betrokkenheid, maar ook voor een groei in websiteverkeer

Profiteer van onze kennis

Alles over native advertising

Doelstellingen

Native advertising kun je inzetten bij zowel branding- als performancecampagnes. Een primaire doelstelling is viewability, maar je doel kan ook een groei in websiteverkeer of leads zijn. Native advertising is ook dan een ideale (aanvullende) displaymogelijkheid.

Native advertising

Targeting

Door het algoritme ziet alleen een relevante doelgroep je advertenties. Daarnaast worden je advertenties contextueel uitgeleverd aan de hand van gebruikersgedrag en contentconsumptie. Uiteraard zorgen wij ervoor dat alle advertenties getoond worden op premium displaydomeinen.

Inhoud

Bij native advertising testen we altijd meerdere afbeeldingen en headlines ter optimalisatie van je campagne: een goede afbeelding zegt namelijk meer dan 1000 woorden. We denken dan ook met alle plezier met je mee over de inhoud van je materiaal.

Display advertising
Data meten

Meten = weten

Door onze partnerdashboards is de inzet van je native advertising direct meetbaar. We maken inzichtelijk hoe vaak je advertentie is bekeken, maar ook wat het interactieratio is en welke doelen zijn behaald.

Onze experts

Gecertificeerde displayspecialisten

Dit kunnen we voor je doen

De onderdelen van display advertising

Meer weten over retargeting?

Neem contact op met Adriënne van Liempd!
Adriënne van Liempd
Adriënne van Liempd Social & display specialist

Hoera!

Invest Online gaat verder als Happy Idiots Apeldoorn.

Lees verder

Daag jij ons uit voor je volgende project?

Daag ons nu uit!