Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Met real-time bidding stem je je campagnes af op iedere individuele bezoeker en laat je ze alleen advertenties zien die relevant zijn, volledig afgestemd op hun interesses. Het platform DSP Adform zorgt voor geautomatiseerde inkoop van online advertenties. Vervolgens kopen wij via dit platform display-, video- of mobiele advertenties in met real-time bidding. Je kunt het dus eigenlijk zien als een online veilingsysteem waarbij een vertoning geautomatiseerd wordt geveild aan de hoogste bieder.

De voordelen van real-time bidding

  • Een key message per fase in de klantreis
  • Een call-to-action passend bij je doelstelling
  • Veel technische specificaties waar je banner aan moet voldoen
  • Formaten aanpassen per type device
  • Het juiste advertentieformat selecteren

Profiteer van onze kennis

Alles over real-time bidding

Samenwerking met DSP Adform

DSP (demand-side platform) Adform is een geïntegreerd ad-technology platform. Het platform beheert en optimaliseert zowel branding- als performancecampagnes en heeft toegang tot belangrijke ad-exchanges en netwerken zoals AppNexus, Improve Digital, Doubleclick, Rubicon en Sanoma. Daarmee hebben we toegang tot duizenden premium websites. Naast real-time bidding kan er programmatic, native, audio, video en DOOH (Digital Out of Home) worden ingekocht.

Onze experts

Gecertificeerde display specialisten

Dit kunnen we voor je doen

De onderdelen van display advertising

Meer weten over real-time bidding?

Neem contact op met Sven van Nobelen!
Sven van Nobelen
Sven van Nobelen Social & display specialist

Daag jij ons uit voor je volgende project?

Daag ons nu uit!