- Home
- Specialismes
- Online strategie
- Second opinion
Je hebt een tijdje geleden een online marketingbureau in de arm genomen om meer naamsbekendheid, meer leads of meer conversie te realiseren. Inmiddels werken jullie al een tijdje samen, maar de resultaten blijven achter. Ook kan het zijn dat je moeite hebt met het beoordelen van de resultaten en waar nodig bij te sturen. Allemaal situaties die wij vaak tegenkomen. Om jou een stapje verder te helpen, voeren wij met plezier een second opinion uit. Een vrijblijvende en gratis service waarbij we je huidige activiteiten bekijken en beoordelen.
De voordelen van een second opinion
Krijg inzicht in sterke punten, maar ook in verbeterpunten
Leer resultaten te beoordelen
Profiteer van onze kennis
Alles over een second opinion
Quick scan door Happy Idiots
Vraag je een second opinion bij ons aan, dan maken wij een quick scan op maat voor je. Misschien heb je specifieke vragen, maar onze specialisten maken, als je wil, ook een algemene beoordeling van je website. Uit deze beoordeling volgt een geheel vrijblijvend online marketingadvies en geeft antwoord op de volgende vragen:
- Hoe sterk is het domein en hoe goed wordt je website of webshop op dit moment gevonden?
- Waar liggen de pijnpunten van je campagnes?
- Wat zijn kansen en verbeterpunten voor je website of webshop?
Wij kunnen een uitgebreidere analyse maken wanneer je ons toegang verschaft tot je Google Analytics account, maar dat is niet verplicht.
Voor wie is de second opinion bedoeld?
De second opinion is bedoeld voor bedrijven die wij – naar onze mening – het beste kunnen helpen. Dat zijn bedrijven die veel gemeen hebben met onze huidige klanten. Deze klanten:
- Zijn op zoek naar een complete online marketingstrategie.
- Werken het liefst met lange termijndoelstellingen in plaats van kort lopende campagnes.
- Vinden samenwerking belangrijk. Jij bent de specialist binnen je vakgebied, wij zijn de expert als het op online marketing aankomt.
- Hebben een online marketingbudget van meer dan € 50.000,00 per jaar.
Voldoe je niet aan bovenstaande punten, dan verwijzen wij graag door naar collega marketingbureaus!