- Home
- Specialismes
- Social advertising
- LinkedIn adverteren
Meer dan een half miljard professionals wereldwijd gebruiken LinkedIn om hun kennis te delen, zich te laten inspireren en hun netwerk te onderhouden. De kans is dus groot dat ook jouw doelgroep gebruikmaakt van LinkedIn. Gebruikers van LinkedIn hebben een andere mindset en intentie vergeleken met de gebruikers van andere social mediaplatformen. LinkedIn advertising is ideaal voor het bereiken van een b2b-doelgroep.
De voordelen van LinkedIn adverteren
Bereik je (b2b-)doelgroep op het grootste wereldwijde professionele netwerk
Target op functietitel, senioriteitsniveau of bedrijfstak
Maak gebruik van formaten voor mobiel en desktop
Promoot een zakelijk evenement of beurs
Profiteer van onze kennis
Alles over LinkedIn advertising
Wat is je doel met LinkedIn advertising?
Waarom wil je adverteren op LinkedIn? Het platform kan ingezet worden voor naamsbekendheid, het realiseren van verkeer naar je website of het genereren van leads. Samen stellen we vooraf realistische doelstellingen op, zodat we je campagne optimaliseren en advertenties tonen aan mensen waarbij de kans het grootst is dat ze een specifieke actie ondernemen.
Welke doelgroep wil je bereiken met je LinkedIn advertenties?
Bereik 4,4 miljoen senior-level influencers, decisionmakers en bemiddelaars met LinkedIn ads. Target op demografische data en bereik een potentiële doelgroep via branche, functietitel, bedrijfstak of bedrijfsnaam. Ook inzet van je CRM-data en het maken van lookalikes van een bestaande doelgroep helpen je een nieuwe potentiële doelgroep te bereiken. Door het samenstellen van een hyperspecifieke doelgroep kun je ook de boodschap zo specifiek mogelijk maken. En daarmee relevant. Dat verhoogt de kans op conversie. En hoe volg je dan uiteindelijk dat geconverteerde verkeer op? Door middel van website-retargeting! De mogelijkheden van LinkdIn adverteren zijn eindeloos.
Welk format bij welke strategie?
Maak gebruik van een video-, sponsored content-, carrousel- of dynamische advertentie. De keuze is reuze. Met liefde en plezier adviseren we welke formats aansluiten bij jouw LinkedIn-strategie.
Meten = weten
Door middel van de LinkedIn Insight Tag en actiespecifieke pixels maken we jouw investering meetbaar in het LinkedIn-dashboard.
Onze experts
Gecertificeerde social specialisten
Alle Happy social specialisten hebben alle kennis in huis om het meeste uit jouw social advertising-campagnes te halen en passen geavanceerde technieken toe voor next-level campagneresulaten.