Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

LinkedIn adverteren

Terug naar alle specialismes

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Home Specialismes Social advertising LinkedIn adverteren

Meer dan een half miljard professionals wereldwijd gebruiken LinkedIn om hun kennis te delen, zich te laten inspireren en hun netwerk te onderhouden. De kans is dus groot dat ook jouw doelgroep gebruikmaakt van LinkedIn. Gebruikers van LinkedIn hebben een andere mindset en intentie vergeleken met de gebruikers van andere social mediaplatformen. LinkedIn is ideaal voor het bereiken van een b2b-doelgroep.

De voordelen van LinkedIn adverteren

  • Bereik je (b2b-)doelgroep op het grootste wereldwijde professionele netwerk
  • Target op functietitel, senioriteitsniveau of bedrijfstak
  • Maak gebruik van formaten voor mobiel en desktop

Profiteer van onze kennis

Alles over LinkedIn advertising

Wat is je doel?

Wat is je doel op LinkedIn? Het platform kan ingezet worden voor naamsbekendheid, het realiseren van verkeer naar je website of het genereren van leads. Samen stellen we vooraf realistische doelstellingen op, zodat we je campagne optimaliseren en advertenties tonen aan mensen waarbij de kans het grootst is dat ze een specifieke actie ondernemen.

Welke doelgroep wil je bereiken?

Bereik 4,4 miljoen senior-level influencers, decisionmakers en bemiddelaars op LinkedIn. Bereik een potentiële doelgroep via functietitel, bedrijfstak of bedrijfsnaam door middel van targeting op demografische data. Ook inzet van je CRM-data en het maken van lookalikes van een bestaande doelgroep helpen je een nieuwe potentiële doelgroep te bereiken. En hoe volg je dan uiteindelijk dat geconverteerde verkeer op? Door middel van website-retargeting! De mogelijkheden zijn eindeloos.

Welk format bij welke strategie?

Maak gebruik van een video-, sponsored content-, carrousel- of dynamische advertentie. De keuze is reuze. Met liefde en plezier adviseren we welke formats aansluiten bij jouw strategie.

Meten = weten

Door middel van de LinkedIn Insight Tag en actiespecifieke pixels maken we jouw investering meetbaar in het LinkedIn-dashboard.

Onze experts

Gecertificeerde social specialisten

Alle Happy social specialisten hebben alle kennis in huis om het meeste uit jouw social advertising-campagnes te halen en passen zij geavanceerde technieken toe voor next-level campagneresulaten.

Dit kunnen we voor je doen

De onderdelen van social advertising

Vragen over adverteren op LinkedIn?

Neem contact op met Sven van Nobelen!
Sven van Nobelen
Sven van Nobelen Social & display specialist

Daag jij ons uit voor je volgende project?

Daag ons nu uit!