Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoek overlay te sluiten.

Google Ads
(vroeger AdWords) uitbesteden

Terug naar alle specialismes

Daag ons uit!

Benieuwd wat we voor jouw online resultaten kunnen doen?

Wil je websitebezoekers werven? Online verkopen genereren? Of juist klanten naar je laten terugkeren? Het kan allemaal met Google Ads (wat vroeger AdWords heette). Met deze manier van zoekmachine adverteren bereik je mensen op het moment dat ze zoeken naar wat jij aanbiedt. En dat kan op verschillende manieren: met scherpe search advertenties, opvallende grafische ads in het Google Display Network (GDN), overtuigende YouTube-videoadvertenties, of conversieverhogende Shopping-advertenties. Onze Ads (voorheen AdWords) specialisten helpen je graag het meeste uit je budget te halen.

De voordelen van Google Ads

  • Superspecifieke targetmogelijkheden
  • Meteen verkeer en snelle resultaten
  • Controle over de kosten

Profiteer van onze kennis

Alles over Google Ads

Wat is Google Ads (vroeger AdWords)?

Met Google Ads adverteer je op de grootste zoekmachine ter wereld. Zo word je gevonden wanneer klanten via een zoekopdracht zoeken naar de producten of diensten die je aanbiedt. Je betaalt wanneer iemand op jouw advertentie klikt.

Waar helpt Google Ads in de customer journey?

Google Ads, wat voorheen AdWords heette, is op verschillende momenten van het beslissingsproces relevant. Als ervaren Google Ads bureau kun je bij ons terecht voor goed advies. Bovendien zorgt een combinatie met andere specialismes – zoals SEO  of display advertising – ervoor dat je over de hele breedte van de customer journey zichtbaar bent bij de doelgroep. De precieze invulling van de Ads-strategie hangt dus af van je doelstellingen. Om een online marketing strategie overzichtelijk te definiëren, gebruiken wij het See-Think-Do-Care-model. Ligt de focus op conversie en rendement? Dan ligt het zwaartepunt bijvoorbeeld op de Do-fase met SEA-onderdelen als RLSA, remarketing, Shopping en Search.

Google Ads-campagnes automatiseren

In de beheerfase optimaliseren we continu. We onderzoeken waar kansen liggen voor nieuwe campagnes, maar ook om het meeste uit je lopende campagnes te halen. Om de beste resultaten te krijgen, kunnen we je campagnes automatiseren met Google Ads-scripts. De tijd die we met automatisering besparen gebruiken we vervolgens om te innoveren. Met scripts kunnen we bijvoorbeeld:

  • Een alert instellen zodat je een melding krijgt bij een bepaalde gebeurtenis.
  • Met een bid modifier een bod omhoog of juist omlaag bijstellen op basis van campagnedata.
  • Advertenties of groepen die extra aandacht nodig hebben automatisch pauzeren of stopzetten.
  • De advertenties of biedingen aanpassen wanneer seizoensgebonden producten minder of meer relevant zijn op het moment van het jaar.
google ads partner
Laden..

Case: +16% omzet door dynamische weerdata

Een mooi voorbeeld hiervan is de case voor A-Z Barbecue & Gourmet Party Service waarbij we +16% omzet realiseerden door dynamische weerdata binnen de customer journey.

Onze experts

Gecertificeerde SEA specialisten

Wij zijn ‘Google Premium Partner‘. Daarnaast zijn alle Happy SEA specialisten ‘Google Ads Certified’. Dit betekent dat ze jouw campagnes op de juiste manier interpreteren, beheersen en optimaliseren.

Dit kunnen we voor je doen

De onderdelen van SEA

Meer weten over Google Ads?

Neem contact op met Kevin Gloudemans!
Kevin Gloudemans
Kevin Gloudemans SEA & social specialist

Daag jij ons uit voor je volgende project?

Daag ons nu uit!