Chee Hong Soh

Chee Hong Soh

Functie
SEA specialist
E-mailadres:
chee@happyidiots.nl
Telefoonnummer:
040 30 400 70
Gek van online effect, omdat.. 
..online marketing een wereld is die constant beweegt en ontwikkelt.
Hierdoor blijft het altijd interessant om trends te volgen en op de hoogte te blijven van de mogelijkheden. De kleinste aanpassingen kunnen de grootste verschillen maken in een campagne. Met een juiste analyse en een bijbehorende strategie, kan je er in een aantal muislikken voor zorgen dat online marketingcampagnes leiden tot de gewenste resultaten.
Alle artikelen

Laatste artikelen door Chee Hong Soh

Maak kennis met AdWords’ nieuwe tool: Customer Match!

15 januari 2016  -  door Chee Hong Soh
image description

Deze week was de eer aan onze kersverse SEA specialist, Chee Hong Soh, om een blogpost te schrijven over Customer Match. Zo slaan we mooi.. Lees verder

Expanded Text Ads: voldoen ze aan de (hoge) verwachtingen?

3 augustus 2016  -  door Chee Hong Soh
image description

Een tijdje geleden heeft Google aangegeven aan de slag te gaan met het testen van een nieuwe bèta: Expanded Text Ads (ETA). Als AdWords.. Lees verder

Update: meer kansen met meer AdWords extensies!

23 november 2016  -  door Chee Hong Soh
image description

Inmiddels meer dan een jaar geleden, schreven we bij Happy Idiots een blogpost over de advertentie extensies. Natuurlijk hebben er weer veel veranderingen plaatsgevonden in de.. Lees verder

A/B testen met tekstadvertenties deel 1: haal jij er het maximale uit?

22 maart 2017  -  door Chee Hong Soh
image description

Er zijn verschillende best-practices om tot een goede advertentietekst te komen. Denk aan het vermelden van belangrijke USP’s, een duidelijke call-to-action en het keyword.. Lees verder

We are part of Happy Horizon