Jessie de Bruin

Jessie de Bruin

Functie
Copywriter
E-mailadres:
jessie@happyidiots.nl
Telefoonnummer:
040 30 400 74

Gek van online effect, omdat … 

… het werkt! Je kunt er super effectief je doelgroep mee bereiken. Grote speler of kleine speler? Maakt niet uit! Als je als organisatie de moeite doet om je verhaal te vertellen en het lef hebt om je kennis te delen, dan kun je het online ver schoppen! Maar.. hoe verpak je dat verhaal? Hoe zorg je dat het in orde is qua structuur en spelling? Hoe vertel je iets op zo’n manier dat het én de doelgroep aanspreekt én je verhaal (of boodschap) ook nog eens door de zoekmachine gevonden wordt? Geen paniek! Al deze vragen krijg ik dagelijks voor mijn kiezen. Ik help u als copywriter maar wat graag. Nakijken, herschrijven, optimaliseren, adviseren: dat is namelijk wat ik het allerliefste doe!

Alle artikelen

Laatste artikelen door Jessie de Bruin

Copy als onderdeel van je content strategie

4 juli 2014  -  door Jessie de Bruin
image description

Content marketing (ook wel: informatiemarketing) is een ‘hot item’ in de online business. Veel bedrijven beseffen dat ze er ‘iets’ mee moeten. Maar hoe?.. Lees verder

Spelfouten in uw online copy kosten u omzet!

25 juni 2015  -  door Jessie de Bruin
image description

Ja, echt waar! Het slechte nieuws daarbij: goed en foutloos kunnen schrijven is echt geen vanzelfsprekendheid (meer?). In mijn rol als copywriter kom ik.. Lees verder

Heeft copywriting nog toekomst?

15 oktober 2015  -  door Jessie de Bruin
image description

“Contentmarketing is niet meer: de revolutie is begonnen”. Deze titel van een blogpost op Frankwatching trok laatst meteen mijn aandacht. Moet je je als.. Lees verder

Killer copy: waarom goede productteksten goud waard zijn!

11 februari 2016  -  door Jessie de Bruin
image description

Je webshop is netjes op orde. Je hebt hard gewerkt aan een mooie website en je producten zijn – net als in een ‘echte’.. Lees verder

Website niet mobiel vriendelijk? Pas op, Google straft vanaf april af!

30 maart 2015  -  door Jessie de Bruin
image description

Dat mobiel steeds belangrijker wordt is geen verrassing. Een mobiel vriendelijke, responsive website is dan ook geen overbodige luxe. Vanaf a.s. 21 april wordt.. Lees verder

Schrijven voor het web met long tail zoekwoorden!

6 maart 2014  -  door Jessie de Bruin
image description

Op de SEO afdeling van Happy Idiots proberen we voortdurend nieuwe en creatieve manieren te bedenken om websites van klanten hogerop te helpen in.. Lees verder

Vijf copy-quotes die wél inspireren

24 mei 2017  -  door Jessie de Bruin
image description

We zijn met z’n allen dol op inspirerende quotes. De houten bordjes, emotionele tekstbordjes en woordstickers met ‘home is where the heart is’ en.. Lees verder

Prikkel het brein van je lezer met neuromarketing!

19 mei 2016  -  door Jessie de Bruin
image description

Als copywriter bij een internet marketingbureau heb ik te maken met veel concurrentie. Immers wemelt het op het wereldwijde web van de teksten. Over.. Lees verder

Wat clown Bassie je kan leren over schrijven!

29 september 2016  -  door Jessie de Bruin
image description

Het leven van een copywriter gaat vaak, maar laaaaang niet altijd over rozen. “Hoezo niet, Jessie?” Nou, dat zal ik je vertellen. De waarheid.. Lees verder

Microcontent, macro effect!

10 februari 2017  -  door Jessie de Bruin
image description

Contentmarketing, inbound marketing, storytelling. De hippe marketingtermen vliegen ons om de oren. Evenals alle tekstuitingen, video’s, infographics en afbeeldingen. Logisch. Zonder een gestage stroom.. Lees verder

Slim zakelijk bloggen doe je zo!

26 februari 2015  -  door Jessie de Bruin
image description

Alhoewel je als bedrijf inmiddels echt wel bezig moet zijn met bloggen, zijn er anno 2015 nog steeds veel organisaties die dit niet doen... Lees verder

Daten met struisvogels – daarom!

16 juni 2017  -  door Jessie de Bruin
image description

Een blogpost over neuromarketing. Die had je niet aan zien komen hè. Op die rare titel kom ik nog terug. Beloofd. Nu eerst neuromarketing... Lees verder

We are part of Happy Horizon