Joost Engel

Joost Engel

Functie
Senior accountmanager
E-mailadres:
joost@happyidiots.nl
Telefoonnummer:
040 30 400 70

Gek van online effect, omdat …

…de online (marketing)wereld continu in beweging is. Ik word enthousiast van deze dynamische omgeving. Het toenemende gebruik van mobiele devices en technologische innovaties veranderen de manier waarop we informatie tot ons nemen en daarmee automatisch ook de manier waarop bedrijven adverteren. Denk bijvoorbeeld aan de opkomst van Virtual Reality en wat dit aan nieuwe mogelijkheden biedt voor videoadvertenties.

Voor mij betekenen al deze veranderingen slechts één ding: focus. Focus op doelgroep en boodschap. Hoe bereik je de juiste doelgroep? Hoe creëer je de beste (online) klantbeleving?

Om een goed beeld te krijgen van de klant is het belangrijk dat alle (online) databronnen gebruikt worden en een zo volledig mogelijk beeld van de hele customer journey in kaart wordt gebracht. Niet alleen wie ze zijn, maar vooral ook hoe ze zich gedragen. Op deze manier blijf ik bij de les en worden kansen benut, want ik streef altijd naar het beste resultaat, vernieuwing en succes!

Alle artikelen

Laatste artikelen door Joost Engel

Waarom online marketing? 8 redenen!

9 augustus 2016  -  door Joost Engel
image description

Het bereiken van nieuwe klanten en het creëren van klantloyaliteit is de reden dat we marketing inzetten, zij het nu traditionele of juist online.. Lees verder

We are part of Happy Horizon