Kevin Gloudemans

Kevin Gloudemans

Functie
SEA specialist
E-mailadres:
kevin@happyidiots.nl
Telefoonnummer:
040 30 312 77

Gek van online effect, omdat… 

… hij altijd op de hoogte blijft en wil blijven van de ontwikkelingen en trends binnen het online marketing-landschap. Om deze ontwikkelingen en trends succesvol toe te kunnen passen voor iedere klant zodat de statistieken positief omhoog schieten, vindt hij een constante en leuke uitdaging. Hij vindt het leuk om de campagnes van zijn klanten te tweaken en op een creatieve manier succesvol in te zetten om optimaal resultaat te boeken. Ook buiten het werk om beheert hij websites en is hij constant op zoek naar vernieuwing en informatie over online marketing.

Alle artikelen

Laatste artikelen door Kevin Gloudemans

Play AdWords safe: concepten en experimenten

10 maart 2016  -  door Kevin Gloudemans
image description

Loop jij er weleens tegenaan dat je wijzigingen in je AdWords campagne(s) wilt maken, maar er nog niet zeker van bent of het wel.. Lees verder

Slim gebruik van AdWords met flexibele biedstrategieën

19 november 2015  -  door Kevin Gloudemans
image description

Binnen Google AdWords zien we regelmatig accounts die té groot zijn – of die te ver gegroeid zijn – om ze volledig handmatig te.. Lees verder

Online video en Youtube: nog steeds in de lift

7 augustus 2015  -  door Kevin Gloudemans
image description

Youtube is – naast Google – op dit moment de meest gebruikte zoekmachine. Voorspellingen van KPCB geven aan dat in 2017 74% van het.. Lees verder

Mogelijkheden & functionaliteiten van adCore

21 augustus 2014  -  door Kevin Gloudemans
image description

AdWords accounts die dermate groot worden dat ze niet meer handmatig, snel en efficiënt bijgehouden kunnen worden: het werd een steeds vaker voorkomend probleem.. Lees verder

Waarom overstappen naar Universal Analytics?

25 april 2014  -  door Kevin Gloudemans
image description

Het is eindelijk zover: Google Universal Analytics is volledig uitgerold en uit de bèta-fase. Ik heb hier al enkele maanden op zitten wachten omdat.. Lees verder

Offline en online steeds dichter bij elkaar: hoe blijf je meten?

23 juni 2016  -  door Kevin Gloudemans
image description

Tegenwoordig wordt een groot gedeelte van aankopen in ‘offline winkels’ geleid door online oriëntatie. ‘Online’ kan dan ook steeds meer helpen bij het doen.. Lees verder

Google Data Studio bèta: getest & beoordeeld

20 oktober 2016  -  door Kevin Gloudemans
image description

De meeste online marketingbureaus werken met rapportages die eens per x-periode naar de klant worden gestuurd. Ook zie je in veel organisaties dat er.. Lees verder

De opkomst van Bing advertising

9 maart 2017  -  door Kevin Gloudemans
image description

Happy Idiots maakt al een lange tijd gebruik van Bing advertising: de zoekmachine advertentiedienst van Microsoft. Het is letterlijk dé tegenhanger van Google AdWords.. Lees verder

How-to: Bing Ads kostendata in Google Analytics importeren

29 juni 2017  -  door Kevin Gloudemans
image description

Als SEA-marketeer wil je natuurlijk je campagnes en effort zo goed mogelijk analyseren. In de e-commercebranche worden targets voor een webshop of marketingkanaal voornamelijk.. Lees verder

We are part of Happy Horizon