Sander Gielen

Sander Gielen

Functie
SEA specialist
E-mailadres:
sander@happyidiots.nl
Telefoonnummer:
040 30 400 70

Gek van online effect, omdat … 

… psychologie, creativiteit en harde cijfers samensmelten in de dynamische wereld van online marketing! Het blijft intrigerend om te zien hoe onze wereld reageert op bepaalde prikkels en wat uiteindelijk wel of niet tot een bepaald effect leidt. Het voordeel van online is hierbij dat deze wereld ontzettend snel evolueert, en gegevens verrassend meetbaar zijn, waardoor het effect van iedere verandering erg specifiek in kaart kan worden gebracht. Resultaten werken daarbij motiverend; ik zie het als een unicum om groei en resultaat op een creatieve manier toch zo direct, concreet en van dichtbij mee te maken!

Alle artikelen

Laatste artikelen door Sander Gielen

De nieuwe top 4 in de Google SERP: we’re still alive!

31 maart 2016  -  door Sander Gielen
image description

Waarschijnlijk heb je het wel gehoord: Google is sinds kort vrij abrupt overgestapt op de nieuwe top 4 indeling in de SERP (Search Engine.. Lees verder

Remarketing: hoe moet dat nou écht?

24 april 2015  -  door Sander Gielen
image description

Het blijft een aparte tak in de online wereld: remarketing! Tegenwoordig maakt bijna iedere online marketeer er gretig gebruik van. Terecht, want de resultaten.. Lees verder

SEA gedurende de feestdagen: 5 snelle tips

16 november 2016  -  door Sander Gielen
image description

De feestmaanden – het blijft voor veel ondernemers één van de belangrijkste perioden van het jaar. In het bijzonder voor webshops in bepaalde branches.. Lees verder

Next Level Engagement Metrics deel 2 – Scroll Tracking

26 maart 2017  -  door Sander Gielen
image description

In de vorige blogpost over Next Level Engagement Metrics gaven we het al aan: standaard engagement metrics zijn niet altijd even veelzeggend. Vaak is.. Lees verder

Next Level Engagement Metrics deel 1 – Adjusted Bounce Rate

15 maart 2017  -  door Sander Gielen
image description

Het is één van de pijlers die veel gebruikt en besproken wordt door vrijwel iedereen die ook maar iets met een website te maken.. Lees verder

We are part of Happy Horizon