Sven van Nobelen

Sven van Nobelen

Functie
Social & display specialist
E-mailadres:
sven@happyidiots.nl
Telefoonnummer:
040 303 1295

Gek van online effect, omdat …

…de meetbaarheid en dynamiek me motiveert mezelf continu te verbeteren. De digitale wereld groeit hard en ik maak er graag deel van uit. Steeds op de hoogte blijven van de nieuwste trends, tools en innovatieve ontwikkelingen maken me enthousiast! Zeker om vervolgens het effect hiervan te meten, te testen en uiteindelijk te implementeren voor onze klanten, om zo tot een mooi resultaat te komen. Want uiteindelijk is het resultaat wat telt en waar wij blij van worden!

De manier van (online) adverteren blijft veranderen en is erg uitdagend. Bij de les blijven, de juiste focus hebben en zorgen voor een effectieve online marketingstrategie die voldoet aan de klant- en consumentenbehoefte: daar streef ik naar.

Sven’s #HappyWorkSong:

Alle artikelen

Laatste artikelen door Sven van Nobelen

WhatsApp Business: dit kun je ermee

15 februari 2018  -  door Sven van Nobelen
image description

Eindelijk is het zover: WhatsApp heeft een business-variant uitgerold. En deze is beschikbaar in Nederland! De wereldwijd populairste online chat was tot dusver te.. Lees verder

Betreed onbekend terrein met Snapchat advertisement

26 februari 2018  -  door Sven van Nobelen
image description

Snapchat is op het moment één van de snelst groeiende social-mediaplatformen. Terwijl steeds meer jongeren tot 20 jaar de interesse in Facebook verliezen, stijgen.. Lees verder

Facebook Explore Feed: het einde van branded organic content?

1 november 2017  -  door Sven van Nobelen
image description

Als marketeer heb je het afgelopen week ongetwijfeld meegekregen: het nieuws over de Facebook Explore Feed. Facebook zou in zes landen (Sri Lanka, Bolivia,.. Lees verder

Facebook conversie attributie: dit moet je erover weten!

20 juli 2017  -  door Sven van Nobelen
image description

Een terugkerend thema binnen Facebook advertising is de Facebook conversie attributie. Voor veel online marketeers een lastig en onduidelijk topic. Wat wordt als conversie.. Lees verder

We are part of Happy Horizon