Victor Ribot

Victor Ribot

Functie
Online projectmanager
E-mailadres:
victor@happyidiots.nl
Telefoonnummer:
040 30 400 75/ 06 - 113 01 588

Gek van online effect, omdat …

… een organisatie zich moet begeven waar de klant zich bevindt: online. In toenemende mate vindt de oriëntatie en het aankoopproces namelijk daar plaats. Het inzicht in de reis die een klant aflegt om een product of dienst aan te schaffen – de Customer Journey – wordt in toenemende mate belangrijker. Ik vind het dan ook elke dag een uitdaging om door middel van data de doelstellingen van de klant te vertalen in een effectieve online marketing strategie. De juiste mix van kanalen, campagnes en touchpoints zorgen uiteindelijk voor het resultaat. Want aan het einde van de dag is het resultaat dat telt.

Alle artikelen

Laatste artikelen door Victor Ribot

Is jouw website up-to-speed? Ga voor topsnelheid!

7 januari 2016  -  door Victor Ribot
image description

Een goede gebruikerservaring van jouw website creëer je door snel ladende pagina’s. Pagina’s met een lange laadtijd hebben hogere ‘bounce rates’ en een korte.. Lees verder

See-Think-Do-framework: bedien je klant in elke fase van de Customer Journey!

3 september 2015  -  door Victor Ribot
image description

Avinash Kaushik, Google’s Digital Marketing evangelist, ontwikkelde enige tijd geleden het See-Think-Do-framework. Het was zijn uitdaging om een marketing framework te ontwikkelen dat werkt.. Lees verder

5 tips voor de implementatie van Enhanced Ecommerce

9 januari 2017  -  door Victor Ribot
image description

Enhanced Ecommerce is ongetwijfeld een van de beste functies binnen Google Analytics – mits goed ingericht natuurlijk. Deze tool bevat namelijk een aantal rapporten.. Lees verder

We are part of Happy Horizon